Czas na zmiany – jesienny rebranding

Nadchodzi jesień – w firmach różnych branż, to świetny czas na rozpoczęcie rewolucyjnego sezonu. Wprowadzenie na rynek nowej linii produktowej, czy zmiany zakresu usług, wiążą się z licznymi zabiegami marketingowymi i reklamowymi. Jesień jest o tyle szczególna, że kojarzy się ze szlachetnymi zdobieniami i luksusem. Właśnie dlatego to wtedy warto zdecydować się na gruntowny rebranding.

Rebranding jest procesem zmiany percepcji marki. W skład jego działań, wchodzą między innymi: nowa nazwa, logo, czy zakres usług przedsiębiorstwa. Istotne są takie szczegóły, jak produkty reklamowe (długopisy, notesy, kalendarze), czy koszulki z nadrukami nowego logo. Wyżej przedstawione inwestycje, sprawdzają się zwłaszcza podczas wizyty na targach biznesowych, gdzie istnieje okazja na bezpośrednie zetknięcie się z potencjalnymi odbiorcami.

Projekt przemyślany przez designerów danej marki powinien być skonsultowany z firmą zajmującą się drukiem oraz projektowaniem koszulek reklamowych. Przygotowania do nadchodzących zmian, powinny mieć swój początek odpowiednio wcześniej. Współpraca ze specjalistami od spraw wizerunku, z grafikami, programistami oraz firmami takimi jak nasza – produkującymi gadżety reklamowe – to długotrwały proces, angażujący wielu pośredników. Właśnie dlatego, warto zainteresować się sprawą odpowiednio wcześniej, a przed ostateczną odsłoną nowego wizerunku, wypróbować kilka opcji i porównać ich mocne oraz słabe strony.

W zależności od docelowej grupy odbiorców, rebranding będzie wywierał nacisk na inną płaszczyznę wymagającą zmian. Odpowiednio dobrana strategia działań oraz odważna inwestycja, mogą nieść za sobą wysokie korzyści. Klienci dostrzegają takie niuanse, jak lepsza oprawa graficzna strony internetowej, czy trwalsze opakowania produktów. Takie zmiany kojarzone są z rentownością firmy. Jest to niezwykle istotne – zwłaszcza w branży finansowej, czy prawniczej, gdzie szczególnie liczy się zaufanie Klienta.

Zapraszamy do współpracy.

Może Ci się spodobać...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *